Tuesday, March 3, 2009

Ke Parit Kita Oii

Pergh! Total gain for yesterday trade was bleeding -160. Agak besar drawdown untuk akaun 500usd. Jadinya dalam akaun tinggal 340usd.

O.k. lah biar teman citer sikit pasal strategy nih. Akunya trading mostly base on higher Time Frame (TF). Start from Monthly down to Weekly, Daily and 4hrs sometime/rarely I look down in to 1hr. Macam yang aku mention dalam 1st post, trade aku base on PA, SR, Fibo confluences, kalo tak ada 3 nih aku akan skip trade biarlah semingguke waima sebulan pon akan kutunggu dengan sabar (cheeewah).

Tapi hari Isnin aku trade special sikit ( nantilah aku citer pasal strategy trade hari Isnin nih). Hari Isnin aku declare sebagai hari " breaking rule day". Aku akan langgar suma aku nye conservative trading rule just to trade this special day. Tapi semalam aku dah langgar akunye trading rule untuk "hari melaggar peraturan". Maknaya dua kali langgar, hah! Akibatnya kaboom ke parit/longkang la aku. Hahahahahahaha padan muka aku..

No comments:

Post a Comment